Hera

Flytt av en bod i Bodarna!

Ikväll är jag på G...har tömt våra kameror och hittat foton från den 11:e. Den dagen så flyttades en bod som stått oanvänd ner till närheten av trädgårdslandet. Nytt golv har den redan fått och en redig arbetsbänk. Efter att jag fått upp en gammal lagerhylla så har jag nu fyllt boden med redskap, krukor och andra braatthasaker. Hästtjejen har antagit utmaningen att måla om den så hon var alldeles röd, från topp till tå, i helgen när hon borstade upp den med hjälp av en stålborste. Hoppas på fint väder resten av veckan så hon hinner med det. :-D Tur har jag för alla medmänniskor som vill hugga in där det behövs!

Svärfar balanserar boden, Maken håller i kameran.

Kolla! Jag är med på en bild...nöjd vallar jag de små genom skogen...en liten genväg...


Innan boden var på plats så hann vi med lite klättring i träd...nu är det jag bakom kameran igen...i vanlig ordning!


Nu är boden på plats...blir nog bra till slut :)


/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress