Hera

Byter ris mot ros...
Ja, jag kan ju inte veta om det verkligen är produktchefen för Felix ketchup som svarat men när jag googlar lite så ser jag att han heter så, e-postadressen är rätt...men det behöver inte betyda något...men förklaringen han ger verkar stämma. Nu har jag inte själv kollat hur mycket plats 20gram ketchup tar och om det verkligen inte skulle ha rymts...men en liter ketchup är det i alla fall. Så jag ber ödmjukast om ursäkt och byter ut riset mot ros...en bild på min ros som jag fick av mina fastrar i somras. Friesia heter den...sitter temporärt utplanterad för jag funderar fortfarande på dess hedersplats...



Sist någon "utomstående" reagerat på ett av mina inlägg var när jag klagade på Carl Bildts kavaj... den gången var det aftonbladet (bloggvärldsbloggen)

/Hera

 Förlåt Felix tomatketchup....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress