Hera

38 år!
Tjo å tjim...idag fyller jag 38 år. Är väl ingen ålder...nej faktiskt inte...men jag tycker att jag ser så gammal ut och det tycker jag är värre!

Idag har hela familjen varit på småbarnssim i Vindeln. Svägerskan följde med och hade sin dotter med sig. Riktigt roligt att se de små, så himla glada :) Så enkelt, så roligt! Söndagar ska bassängen vara lite varmare än vanligt och det tycker jag att den är, riktigt sköööönt! Sen blev det tårta och kaffe här hemma så jag haft en riktigt härlig dag :)

I torsdags till frukost så samtalade jag och Lillbulten om dagens kommande. På förskolan brukar de som är födda -07 gå ut i skogen...kika på kottar och så...och då brukar de ha sällskap av ett mjukdjur, en räv, som heter Rissa. Till frukosten frågade jag Lillbulten hur det går för Rissa nu när det är lite kallare...om hon trodde att Rissa hade några kläder...Nej skrattade Lillbulten :)...men vad har Rissa då? Som håller henne värmen, undrade jag. Vad har Rissa...som t.ex. även Lila har (våran katt)...Lillbulten funderade en liten stund och spärrade sedan upp ögonen, ivrigt så utbrast hon "Jag vet vad hon har! Hon har ....öron!"
 Jo :-D det har hon :)

Lillbulten fyller 4 år i Januari och hon är i en så härlig ålder...ikväll fick jag veta att hon gör som hon vill, för det har farmor sagt! Okey....men jag påpekade allvarligt (svårt att hålla sig för skratt ibland) att det ligger inte riktigt till så!

I veckan så kommer Hästtjejen åka bort, hon ska praktisera på designhögskolan i Umeå. Kul för henne men tomt lär det bli. Däremot dyker modern upp i veckan, hon har lovat det men dagens pensionärer är ju lite fullbokade så vi får väl se. Hon fyller också snart år...men hon drämmer till med 70!

/Hera

Bilder på fröken "jag gör som jag vill"
 

Å det här är jag, vi bodde kvar i Västerås ...men jag är nog i den ålder Lillbulten är nu...tror jag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress