Hera

Snart sova

Ligger redan till sängs, kollar igenom dagens e-post och bloggar lite innnan jag släcker lampan. Natten som var sov jag värdelöst...drömde om pappa och att jag hade svårt att andas, var ömsom vaken och sovande. Idag var vi till Umeå på Hjärtkliniken barn. Kollade upp Lillbultens hjärta som har ett blåsljud...hon var superduktig så det gick jättebra att undersöka och det är hur bra som helst!!!Skööööönt! Ringde sedan pappa för att berätta...så han skulle få lite positiva nyheter...han tyckte givetvis att det var skönt att höra men han berättade att natten varit som jag drömt...

Just nu är mamma och min syster B där hos honom...imorgonbitti åker jag dit. Jag väljer bort hemvärnsövningen i helgen, det kommer fler av dem framöver. M är just nu och jobbar ikapp timmarna han missade idag och alla flickor ligger i sina sängar...kan tro att den äldsta ligger med sin bärbarar dator i knät som jag :)

Tidig kväll ja...men jag tror jag behöver det!

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress