Hera

Tycker inte riktigt om mig själv...
...just nu. Tycker mest att jag går runt i huset och plockar...plockar i och ur diverse maskiner, fixar lunch å middag...handlar hem mer å mer mat...känner att jag blir mer och mer grinig mot alla runt omkring mig. Hinner inte med att ta hand om mig själv och lyckas jag få en stund för mig själv så landar jag i någon tidning som jag inte hunnit läsa. Försöker sluta med amningen eftersom Lillan blivit så hårdhänt med mig så det kanske är det något med hormonerna...grrrrrrrrrrrrrr känner jag bara mot allt. JAG VILL VA IFRE FRÅN ALLA EN LITEN STUND! Nästa vecka är det sportlov, så jag måste plocka ihop lite packning å sen klämmer vi alla fem in oss i 9 3 :an för att umgås extra nära i typ 55 mil. Vi ska fira älskade syster yster som fyller jämt...hoppas jag hinner bli mer social till dess, annars är jag rädd att familjen dumpar mig innan vi ens nått Hippologum i Umeå!

/Hera
Svägerskan

Hehe! Jag tror nog dom vill ha dej med iaf :D Hoppas humöret stiger! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress