Hera

Potatisplantering och hemvändande.
I torsdags satte jag 6 kg mandelpotatis...ska bli spännande och se resultatet till hösten :) Idag har vi flyttat hem till Bodarna! Dagen har varit lång lång lång...jag har städat städat städat och det finns massor kvar. M spacklar just nu nere i köket för allt är inte klart utan bara beboeligt. Lite omständigt var det idag för allt vad gäller kök ligger ju nerpackat i lådor så när man skulle laga mat så fick man klura lite över var man skulle hitta saker man behövde. Dessutom var jag tvungen plocka fram bruksanvisningar till varje maskin för att se hur man använder dem och vad man ska göra innan man använder dem första gången (t.ex. ugnen skulle man köra i 200 c i en timma)...men nu tror jag att jag fått kläm på det mesta. Trött trött trött är jag...men inte de två små som ligger i sina sängar och jollrar ikapp :-D

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress