Hera

Lost i Lost...

Sent igår så satte M och jag oss för att kika på inspelningen av finalen på Lost. Jag har inte missat många avsnitt av den här serien...har följt den slaviskt sedan allra början för sex säsonger sedan. Såg för nån vecka sedan reklam om avslutningen. Äntligen tänkte jag...det var sent så jag spelade in det. Lost har varit lite klurigt att hänga med i ...men igår var det riktigt svårt. Kändes som att vi missat en massa...men försökte förstå så gott vi kunde. M var tvungen ge sig eftersom han skulle vara ute i skogen klockan 6...men jag såg klart och efter det så surfade jag in på tv4.se för att se vad de skrivit nu när serien är helt slut. Men hallå!!!! Säsong 6 började i MARS!!! Vi har MISSAT 16 avsnitt i år!!! Hur har det undgått oss att serien börjat. TV4 som jämt har reklam om allt möjligt! SUCK...ja man har väl inte kikat så mycket på tv på sistonde...

Jag önskar mig LOSTs samlarbox (om den finns) , eller åtminstonde sista säsongen när jag fyller år! Då ska min man och jag ordna barnvakt för att sedan strecktitta på Lost en hel helg
:-D (En länk till lite Lostfakta)


Kan bara konstatera att man har haft annat att klura på den här våren/sommaren!

Åååååå säger Lillan också :-D
/Hera

Maine

gillar

...och om du/ni skulle ha vägarna förbi Storuman nån fler gång så vore det trevligt att få bjuda på lite kaffe/te!

/KRAM

Hera

Låter bra! Det ska vi...men det gäller omvänt också!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress