Hera

Ytterligare manick!
Här kommer Svärfar med ytterligare en manick! Tror han kallar den för Tegarn...

(Jag hade fel...här kommer en kommentar från Svägerskan som hon lämnat i ett annat inlägg..."Hörru! I förra inlägget var det inte "Tegarn" Den var blå och större. Det där är farfars gamla "Kubik" :D En trogen tjänare i familjen. Har för mig att farfar köpte den ny nån gång på 40-talet (kan ha varit 50-talet oxå) :D)

Sorry...så var det Kubiken var det ju han sa!!!



Om jag inte är helt fel ute så är det en skogsmaskin från Dinosauriernas tid ungefär ;-) För dagen så fick den utgöra transportfordon av betongbitar för att sedan sätta ihop det till en gigantisk blombänk...som jag tyvärr inte har så mycket att fylla med. (Det ordnar sig) Jag vill bara ha PERENNER...inga årliga omplanteringar här inte!


Visst börjar det likna något...allt är i stort sätt färdigmålat här ute (på utsidan)...hoppas det håller tills småtjejerna vuxit upp och kan hjälpa till nästa gång. Lillbulten är 3...minst 10 år ska det väl hålla?


/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress