Hera

Ljustjärnbrännanbor...
Ljustjärnbrännanbor är vi numer...ett par veckor framöver. Idag flyttade vi ut till mina Svärföräldrar, de har två lägenheter i sitt hus...de bor på övervåningen och vi har nu intagit nedervåningen. Svärfar och M började riva ut köksutrustning...väggar, golv och tak ska bort...jordgolv och timmret ska fram och sedan byggs det åter igen. Tar tid men blir ordentligt gjort. Ska fota allt eftersom...

Lillbulten tyckte nog det var lite konstigt...sprang runt här nere och pekade och skrattade igenkännande åt sin stol, sin potta...M:s väckarklocka...förstod nog inte riktigt varför vi släpat med så många saker den här gången :-)...hon förstår inte riktigt att det här handlar mer än om en helg...

Imorgon ska jag gå sossarnas valutbildning i Vindeln...till veckan är det dags för besök på Onkologen för pappa...försöker övertala honom att följa med mig hit för några dagar efter...får se om jag lyckas, jag saknar honom så.... Nästa helg är det valborg och 1:a maj...så det blir både majbrasa och Första majtåg :-D

God natt och helg på er!!!!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress