Hera

Jo jag lever
Funderar av och till angående att stänga ner min blogg...jag skriver ju aldrig. Blogg är förkortning av weblog...alltså...en dagbok på nätet. Kan inte bestämma mig dock så jag hankar mig fram så att säga...

Fullt upp är det, Lillan har fått två tänder...min 92 åriga mormor har varit jättedålig...pappa mår under omständigheterna bra...Hästtjejen praktiserar på Konsum i veckan och Lillbulten åkte på dagis utan blöjor idag (äntligen). Jag har nyss beställt köksinredning...i helgen rivs köket...golven ska upp ...hela fadderullan....så vi flyttar till Svärmor och Svärfar ett tag. Så jag fixar, donar, planerar för ombyggnationer...familj...politik...men framför allt så investerar jag drygt en timma per dag i mig själv...går...jag går fort...och har gått ner hälften av mina "helt oacceptabla kilon"...sedan har jag några "borde absolut gå ner kilon"...och ytterligare några "vore kul men...känns som utopikilon"...känns riktigt riktigt bra!

:-D
Höres....
/Hera
Stannapanna

Om jag fick önska så skulle du ha kvar din blogg... Det är trevligt att läsa när du väl skriver - så jag väntar gärna ! Sköt om er !

Kram

Ann-Katrin

Hej på Er Jag önskar oxå att du har kvar din blogg

det är så roligt att läsa och även höra hur det är med släkten.

Kram Ann-Katrin

Anonym

Skoj att kunna följa med dej o din fam trotts du inte är här på hemma plan.Mizz u kram

Maine

Jag håller med. Jag önskar att du har kvar den. Låt det vila ett tag. Sköt om dig!

Svägerskan

Men du... Inte stänga ner! Även vi som bor så nära (men nästan aldrig ses :( ) vill ha kvar bloggen ju! E ju en höjdpunkt att kolla när du har skrivit! Kram

Svante

Instämmer helt med föregående, är särskilt intresserad av allt du skriver om min morbror.

Lizaloop

Klart du ska ha kvar den, å du ska ju inte känna dig tvingad att skriva ofta, det är ju DIN blogg!!

Hera

Tack goa ni!!!!!

Ingrid

Håller med övriga, sluta inte. Du skriver så bra när du skriver.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress