Hera

Åt å fram!
Var hem till far min en sväng. Åkte igår förmiddag (man är ju uppe med tuppen), hann surra med både mor och far under dagen och sedan kom faster med make och bjöd på supergod köttgryta med blåbärspaj till efterrätt. Innan middagen var över dök lillebror upp :). Imorse efter alla ätit och det var dags för sovning för de små så ringde maken...om två timmar ska du vara med Lillbulten på hälsocentralen i Vindeln! Shit va brått det blev...är rädd att det kommer nån räkning om några veckor (missade saka ner vid en av kamerorna). Fick i alla fall träffa en läkare (igen) så nu ska vi få komma oss till Umeå för ytterligare undersökning inom en närmare tid. SKÖNT!

Sommardäcken hann jag i alla fall slänga in i skuffen igårkväll (hoppas bara det är mina däck), ikväll har jag gått min timma runt byn och nu är maken och pumpar upp sig på cirkelträningen på folkets hus. Snyggt! :-D

Tänker extra på min kusin som idag tyvärr fått delta på begravningen av sin livskamrat sedan många år, kram till dig...

Våriga kramar
/Hera
Svante

Åt å fram, härligt, jag mår bra av att se dialektala vändningar, som jag nära nog glömt bort.

Hera

:-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress