Hera

Tid för annat.
Istället för att fundera på hur det går hemma med byggnationerna så försöker jag fylla tiden med annat här hos min far. En dag var vi ju  och fikade hos min faster. Igår var vi upp till Lillebror och Storasyster. I eftermiddag for jag med barnen till några jag känner inne på byn, jag har länge sagt att jag ska hälsa på dem och idag blev det av. Det är 5 år sedan de köpte huset så det var hög tid! Det var jätteroligt, Lillbulten fick leka med jämnåriga och jag fick surra av mig lite :) De bor otroligt vackert till i byn och har ett fantastiskt fint hus! Härliga positiva människor :) Imorgon blir det provtagning för fadern, hämtning av mer mediciner och att hälsa på min mamma...sedan tror jag det var stekt sill som vankades hos syrran. 

Som ni ser så har jag det rätt bra...men det ska bli roligt att åka hem så småningom!

/Hera
Maja

Jo, jo! Så rätt hon hade, hon som sa:"Borta bra men hemma bäst"!

Vi saknar er! Pussa barnen och hälsa till alla där uppe från oss!

Ha det/Sväris

Pernilla

Försöker i mitt stilla sinne komma underfund med vem du syftar på men icket. Jag har verkligen ingen koll på denna by, bara i bilder då förstås ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress