Hera

Pappa!!! Morfar!
-Pappa
-Morfar
Pappa, ropar jag högre
Morfar!, säger hon
PAPPA, ropar jag enfaldigt ännu högre...jag  vet att han hör inget på höger öra, dåligt på vänster, sitter  i ett annat rum vid tv:n och är djupt försunken i ännu ett korsord.
Morfar säger Lillbulten lika snabbt och bestämt som tidigare.
PAPPA ropar jag så högt man törs ropa när man befinner sig vid en nerbajsad 2 månaders baby...
- Det är morfar!
Jaaa men det ÄR MIN PAPPA...svarar jag henne lite småsurt och inser att jag får hämta pappa för att få hjälp ...sedan får jag jättebra hjälp...jisses hon hade bajs långt ovanför naveln! Inte konstigt att hon skrek tidigare konstaterade min far lugnt...mmm, bort med det mesta och sedan blev det dopp i diskhon!

Ingen Stenmark i Superstarsfinalen och då blev det helt plötsligt ganska ointressant...

Saknar Hästtjejen...Saknar Mannen (M)...redan!

God natt!
Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress