Hera

En bra helg!
Helgen har varit en bra helg! Trots att vi pysslat på här hemma så känns det som att vi hunnits umgås, vilket var länge sedan. Vad har vi då gjort ...jo vi har hunnit klura på golvmattor/klickgolv...inbyggda skåps utseende, fyllt källaren med lite ved, staplat ved, städat lite ute, målat brädor som ska sättas upp kring fönstren ute, fixa till en innertimmervägg (pilla bort skräp ur springorna i den)...listan kan nog fyllas på ännu mer. Jag har hunnit fylla 37 år...37!!! Jisses vad tiden går! Jag kände att ett glas vin till maten skulle nog sitta bra, så där på sin födelsedag. Vi hade inget hemma men M som är handlingens man ringde sin syster för att höra hur hennes förråd såg ut...jo det skulle nog finnas lite (själv var hon borta), glad i hågen drog han iväg upp på berget...hem kom han med en vindunkspåse...1 dl kanske...men jag fick ju lite vin i alla fall...Skål :)

Ikväll har jag varit på ett möte, kändes riktigt bra!

Här kommer en bild på Lillbulten, den togs när vi var hemma hos min far...och hon pratar med sin far..

Det ska börjas i tid!
/Hera
Hon med vinet...

Haha! Sa ju att det var en liten pisseskvätt när han frågade skratt

Viktoria

Söt hon e lillsyrran!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress