Hera

Deletapp

Som jag skrivit förr så känns det som om det är en lång mara vi springer...och att vi snart snart är i mål...men att det känns lite tungt. Några deletapper känns dock snart avklarade. En stor är dopet i helgen...då hoppas jag även få till något foto på barnen som vi kan sätta ut i tidningen. En annan är att källaren är nu PROPPFYLLD med ved...inte tack vara mig utan Svärfar. Ytterligare en är att städa upp huset, till trots att allt inte är klart...och det har jag gjort idag. Dammsugit och torkat golv, helt underbart...slipper gå med inneskor :-D Till veckan så kommer troligen mattläggaren...så till första advent har vi nog golv och tapeter, detaljer som lister blir när det blir. Snart ska jag skjutsa Hästtjejen till ridskolan...undra om mor och far vaccinerat sig idag...får ringa och kolla det senare.

Ha det!
/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress