Hera

Villvinte...
Vill inte...eller som Lillbulten säger...Villvinte....dock rättare sagt jag känner inte för det...att blogga alltså...

/Hera
Lars-Gunnar/Sundsvall

Hej Hera!



Det är ju synd att du får så dålig respons men beror det på dig själv? Hur ofta besöker du andras bloggar och säger något snällt? Du måste få bli bekräftad som den rara människa du är. Jag besöker alla Hällnäsbloggare och har någon kommentar ibland. Som du sett har jag gett avtryck hos dig. jag är gammal Hällnäsbo som utflyttade 1965 och har fått ett nyvaget intresse för min gamla by.



Ta en bloggpaus. Jag bloggar inte därför att jag vet att det kräver sin man/kvinna. Jag är inte novis med datorer men jag är inte 25 år och har all världens energi eller tid. Vad skall jag skriva idag, vad skall jag ha för tisdagstema? Du kanske inte är typen som släpper in folk i ditt hem? Det respekterar jag. Jag läste att personliga bloggar har mest framgång men här handlar det ju om viljan.



Läser du dikter? Jag gör och om du vill kan du få utav mig att implementera i bloggen. Det är dikter från olika författare, en hel del har varit döda i 100 år eller mer.



Jag har en dikt för varje dag. Jag läser mycket poesi/dikter och finner det berikande.



Ja, det blev en lång kommentar.



Sköt om dig och låt ditt samvete/hjärta bestämma hur du vill göra.



Lars-Gunnar

Hera

Ehhh, jahaaaa....det var väl inte så som JAG kände det...jag har bara annat för mig helt enkelt...



/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress