Hera

Snart helg...varm helg :)
Hörs ska bli finväder i helgen, passar mig perfekt :) Det går väl an att ha dåligt väder på veckan och bra på helgen när man jobbar under veckan...

Så här ser det ut i "hålet" idag...ser ut att vara klart för gjutning!

Annars så kan man väl säga att jag var nog lite upprörd när jag skrev det jag skrev igår...jag förstår att alla inte håller med mig om allt...och jag fick nog inte "ur mig" alla tankar heller men jag lämnar det så för stunden...får se om andan faller på igen senare. Ska även i ärlighetens namn säga att jag lämnade mötet vid 21 (efter 1 1/2 timma), behövde åka hem till barnen som var själva...det kanske blev en mer positiv anda på mötet i slutet...vad vet jag?

Ska bli skönt med helg, M har jobbat natt i veckan ...och lite hemma på dagarna, så vi behöver nog sova lite nu...jag har numer lite svårt att sova när han kommer hem så rackans sent...och trögt är det att kliva upp på morgonen när man själv är trött och han ligger där varm och mysig ...hmmmmm

Mor och far min kommer på lördag :)


/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress