Hera

Ofrivillig frånvaro
Från bloggen har jag haft....eller har. Lånar just nu dotterns bärbara, där går det finfint att surfa. Jag kan vara inne på MSN på min egen dator...å prata där. Kan även kolla min e-post i outlook...men surfa går inte! Å jag som hatar att pilla med sånt här! Sitter och jämför inställningarna i datorerna men vad hjälper det!

I helgen har det varit Vindelälvsdraget. Svägerskan från Storuman var med och körde en sträcka varje dag...så hon, brodern och min far har övernattat här. KUL :) Lillbulten och vi andra har rejält ont i halsen, hon har dessutom haft feber...igen.

På jobbet är vi med i en stegtävling via www.tappa.se :).....bäbisen sparkar och greijar i magen :) Imorgon ska vi ha hemvärnsträff...uppdatering på CBRN...så jag inser just nu att jag måste plocka fram skyddsmasken med tillhörande väska...

Nej nu ska jag klura vidare!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress