Hera

Halvtid!
Imorgon så har jag varit gravid 140 dagar av 280...alltså halvtid...bäbisen lär vara ca 25cm lång och väga ungefär 250 gram. Spännande!

Måndagar är min långdag på jobbet, idag blev den extra lång...så lång att jag inte hann träffa maken, Lillbulten eller Chinook innan de åkte ut till ranchen (svärföräldrarna) för övernattning. Lillbulten är ju där varannan tisdag och då blir det så här dom veckor M jobbar morgon, annars måste han riva upp dem vid 5 för att skjutsa dem...å det är ju lite väl tidigt! De bor åt det håll han kör när han åker till sitt jobb vilket är motsatt håll jag åker...

Jag brukar säga "jag älskar dig" till Lillbulten...men hon verkar aldrig ha förstått vad jag menat utan bara tittat på mig men imorse kramade jag om henne i bilen innan vi steg ut för att gå in på dagis...åsså sa jag det "jag älskar dig"  och då log hon och sa samma sak tillbaka...och då log jag...och skrattade...å hon skratttade...så det blev en trevlig morgon för oss båda...sedan om hon förstår vad orden betyder...det vet jag fortfarande inte :)

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress