Hera

Har man sagt A får man säga B...
...brukar man säga. Min pappa är som sagt allvarligt sjuk, det har han varit förr och man kan säga att det här är en fortsättning på det men mer än så skriver jag inte. Det är ändå honom det handlar om...kommer nog ändå skriva här om hur jag känner och har det, precis som vanligt, eftersom han är en mycket viktig pusselbit i mitt liv. Jag ska hämta honom imorgoneftermiddag för att få rå om honom lite extra :) och det känns riktigt bra!

Magen känns stor nu, vi har inte fotat den en enda gång...bäbisen kommer hinna ut innan vi kommer till skott med det! Ikväll har jag plockat fram spjälsängen som jag lånat av storasyster, köpte en ny madrass till den igår (den ordinarie ligger Lillbulten på i sin utdragbara säng)...givetvis var den liiiite för stor men det får gå. Tidigare har vi lånat en byrå av M:s föräldrar där vi lagt ner lite kläder vi sökt fram ur lagren men jag saknar de där minsta kläderna...knyttröjorna, byxorna med "fötter" på, de små mössorna...hoppas jag hittar dem någonstans, frågan är bara var jag ska söka...Ni kanske tycker jag är tidigt ute med att plocka fram saker...jaaaa till er olyckskorpar så säger jag bara att någonting ska jag glädjas åt i väntans tider, blir det något elände så skulle det inte kännas bättre ifall jag inte skulle ha plockat fram något innan...det är jag helt övertygad om!...enligt kalendern ska det vara 47 dagar kvar...efter imorgon har jag 4 veckor kvar på jobbet...lite mindre än 20 arbetsdagar...

Jooo det är sommar...

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress