Hera

Svalare
Riktigt behagligt! På förmiddagen var pappa och M ute på ranchen, M har svetsat lite på skotaren...han ska fortsätta imorgon, under tiden så klippte jag gräs här hemma. På eftermiddagen så körde vi var sin trimmer så nu ser det rätt snyggt ut här ute trots röran ;) Ikväll drog pappa och M iväg till Umeå för att köpa en vattenbehållare som M hittade på annons imorse...sedan har vi tagit det lugnt. Imorgon åker pappa hem, önskar att han skulle vara kvar men även jag vet att borta kan vara bra men hemma bäst, hästtjejen kommer dock hem från Ekorrsele. Jag är så glad för alla som ställer upp och hjälper till...svärmor har bakat bullar och gör rabarbersaft, svägerskan skjutsar och grejar, svärfar bygger gräver och fixar. Syskon och mamma som fixar och donar för pappa när han kommer hem, varit hemma...Har jag berättat att jag låg vaken två timmar i förrgårnatt för att jag hade värkar?...Jag tror att magen skjutsat ner lite :) Jag längtar!

Imorgoneftermiddag ska jag nog också åka ut på ranchen..se om man kan få sig en bastu...Måndag är det sista arbetsmåndagen på ett bra tag...

/Hera
faster l

faster i gunnarn

faster lillio

fasst

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress