Hera

Nån som känner igen sig?


Första bilden är det jag...och farbror Bertil, vi sitter i Slåttesviken.
Nästa bild är det min fasters man Ola, jag...men är det någon som känner igen sig där i mitten?
Du behöver bara ge dig tillkänna om du vill :-) Tyckte det såg så mysigt ut! Kan tro att det är en påskhelg eftersom farbror Bertil kommit hem från Västerås

/Hera
Malin Persson

Hej Ulrica, tänkte bara säga att vi tar med oss egen tårta förstås!



Mamma säger att den andra bönan på bilden är Mia.



Vad mkt roliga bilder du har på din blogg! :-)

Kram, ses idag. Vi kommer på eftermiddagen.

Stannapanna

Jo jag känner igen människan i mitten på bilden. Jag känner henne väl!

Hoppas ni har det bra ! Kramar och hälsningar från oss här i fjällen !

Anonym

Hej kul att hitta mig själv på din blogg vilken härlig bild! Kram Mia

Hera

:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress