Hera

Ehhhh...go morron...
Jag vaknade just efter fyra imorse och kunde icket somna om, var på toa, hittade lite kall härlig måltidsdryck i kylen, "städade" i mobilen...funderade på att sms:a någon ;)....halvsju tänkte jag att ...om jag ligger en halvtimma till...eller timma så kan jag ju stiga upp sedan...Halvtio står pappa i sovrumsdörren och harklar sig lite försiktigt och undrar om vi inte ska kliva upp nu...Lillbulten var vaken men låg och drog sig och jag hade somnat om och sov som en stock! :)

Idag har vi handlat i Storuman inför helgen plus att pappa lånat talböcker på bibblan...han har redan hunnit få en present av sina systrar mfl...en CD walkman! Under tiden missade vi när en av mina kusiner var förbi med ytterligare present (från honom och hans bröder med familjer) och urtjusiga blommor, jag hade fått för mig att han skulle kika förbi på eftermiddagen så det blev ju tokigt men han får göra sig en till tur någon annan gång :) Jag som hade tänkt bjuda på rabarberpaj...men hans fru är en riktig mattant(!) så han är nog van vid godare!

Snart ska jag koka Raspeballer!

/Hera
Malin Persson

Hej kusin!

Vill bara meddela att här har vi kokat riktig palt!

Vi kommer och uppvaktar din pappa på fredag om det går bra. Vi ska åka till brorsan på lördag.

Kram Malin

Hera

Åhhh...det går nog bra....måste kolla upp tårtförrådet dock ;) bagerskan är ju i Storuman :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress