Hera

Ånäset!
Bilprovningen
Har fått tid för bilbesiktning på Saab:en (är nog den första)...i Ånäset! Det är ju typ bortanför Robertsfors...vem åker åt det hållet när man bor här? Bortskämd med att kunna besiktiga på hemmaplan så får man inse fakta...man flyttade närmare storstan men fick sämre samhällsservice....Jag har nästan 9 mil till Ånäset enligt http://www.hitta.se/  6,7 mil till Umeå och 6,3 till Lycksele...antar att de inte har fullt upp i Ånäset och försöker lura dit en nyinflyttad som mig...jag bokar nog om till närmare håll...eller så kostar jag på 7 mil extra...då är jag i Big Lake...och passar på att hälsa på nära och kära! Vem vet!

/Hera
Svägerskan

Haha! Du får göra som mor & far gör oftast... Boka tid så det passar med han som kör till Ume mest varje dag fniss

Ice Lady

Vi fick också besikningstid häromdagen - i Norsjö! :-O



Men sist var Mannen så sent ute och fick endast tid i Norsjö, så jag antar att det är p g a att vi besiktade där sist som vi fick tid där nu.



Men det gick att boka om väldigt enkelt till en tid i Umeå via nätet! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress