Hera

Noll koll
Känns som jag aldrig hinner skriva här i min blogg, vilket är trist eftersom jag tycker om att göra det. Min mamma syr, stickar, väver, bakar rullrån...jag klurar, funderar och skriver ner mina tankar...helt enkelt olika sätt att hantera sin kreativitet antar jag. Eftersom tillfälle sällan ges att seriöst sätta sig och skriva något så minns jag inte vad jag skrev sist...liksom var jag var någonstans...så då vill jag ögna igenom tidigare inlägg...åsså blir det ingenting.

Klockan är snart midnatt, Lillan är vaken sin sista timma innan hon somnar för ...några timmar, äter lite vid halvfyra...somnar om för att snabbt bli hungrig (somnade ifrån maten)...så då äter hon från andra bröstet och sover till...halvsju...äter och somnar för att faktiskt sova några timmar. Då ska dock Lillbulten upp för att få frukost och skjutsas till dagis för att få busa av sig i några timmar. Försöker hinna lite under dagen...hämtning av Lillbult, fixa middag...Hästtjejen kommer hem...M kommer hem...bla bla...M som kliver upp vid halvfem blir trött..alla lägger sig allt eftersom...kvar blir jag å Lillan...Känns som jag aldrig sover! Igår skjutsade jag pappa till Lycksele, mamma mötte upp för att följa honom hem och vara där med honom ett tag. När han har varit här så har jag känt mig lite stressad upp på morgonen för att bjuda honom på frukost (han är inte stor i maten så jag har velat bjuda ofta istället)...denna morgon var han alltså inte här så vi struntade i dagis utan tog en sovmorgon till...nio. Skönt! Behöver det fler mornar...men imorgon blir det dagis för jag ska hälsa på en annan småbarnsmamma under tiden, torsdag hörs jag ska vara i Umeå kl 7 (service av M:s pick-up), fredag dagisdag igen...Till helgen kanske...då ska jag nog sova lite :)

Guuuuud vad jag maler på om min sömn, verkar nästan manisk!

På tal om sömn, Hästtjejen har lanat hela dagen...och ska göra det hela natten...elevens val på skolan. Jag ringde henne nyss, hon hördes ha jättekul. Det skulle jag med vilja göra en gång...tänk att få stänga in sig en hel vecka för att spela spel...jag skulle dock välja att spela Sims!


/Hera
Lizaloop

jag är allt lite nyfiken på hur det går med huset, skulle nog vilja se lite bilder snart :)

Hera

Ja...det är även det en punkt på min att göra lista...håll ut kära du :)...eller vad tusan, kom ner å kika o fota själv vetja! Ha ha ha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress