Hera

En tjej :)
Tack allihopa

Är så lycklig för nu har hon äntligen kommit! 1:a augusti kl 17.19
3780 gram och 51 lång...alldeles perfekt :)

Jag lider dock av sömnbrist just nu ;) ....så jag återkommer nog om några dygn!
Kram Hera


Puhhh
Svägerskan

Hehe! Har du glömt hur det var med bebisar på nätterna fniss Nä, skämt åsido! Välkommen hem! Hör av dig när vi får komma och beskåda underverket! Som faster är man ju rätt nyfiken! Jag kan ta med fikabröd, för jag har i frysen! Kram

Eva Sandström

Stort Grattis från oss på skogsvägen!!

Hoppas att ni får vila ut ordentligt så du återfår krafterna. Kan tänka mig att hon är jättesöt.

Många kramar från Eva, Anders, Maja och Anton!

Ann-Ci

Jätte grattis! Hoppas att ni alla mår bra! Josefin och Jesper hälsar!

Anonym

Grattis Grattis Myz o njut

kram kram

Lizaoop

ska bli spännande att se vad du ska kalla henne i bloggen??? lillskruttan kanske... ;)

Lisse

Grattis åh va roligt!!! Nu väntar vi på bilder!!

Maryam

Ett stort harligt grattis!!

Johanna

Många grattiskramar

Anna Henriksson

Men Grattis!!!! Så underbart roligt!! Jag är avis ;-)Hoppas ni får må bra och bara njuta!! Nyfiken på vad hon ska få heta, men jag får väl luska på nått sätt =)



Kram från mig!

Anonym

Grattis till er alla från hela familjen Norberg i Storuman

lillemorl

fasterl

grattis min kära brorsdotter kram faster

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress