Hera

Dagarna går!
Det händer väl inte mycket här men ändock rinner tiden iväg. Fredagen mötte jag pappa i Lycksele, under torsdagen hade en läkare i Storuman upptäckt att han har haft Bältros...stackars man, inte nog med han har en tuff sjukdom i grunden...så det är troligen därför han varit så himla dålig under en period då han egentligen ska må lite bättre...Nu är han tillbaka på sjukstugan i Storuman för återhämtning, friidrottsVM är snart slut (idag?) men han får väl åka hem så småning om och se annan sport :), vi får se!

Här ute målar och målar M och Svärfar, det blir så fint. Jag längtar tills allt är klart för jag tycker vi är lite trångbodda just nu...en två 1/2 åring som sprider allt omkring sig, en nyfödd som man gärna vill sitta i en vrå för sig själv och amma...kanske se lite tv...åsså en tonåring som ibland är helt underbar men ibland är....jaaaa. Hur går det med lillan frågar många om den nyfödda...å hur går det för Lillbulten då är nästa fråga...men varför frågar ingen hur det går med tonåringen? För hon är då inte den lättsammaste alla gånger! Eller är det bara så i vårat hus?....Som sagt, lite mer yta att sprida ut sig på gör kanske att alla kan hitta sin fristad...kanske :)

Lillbulten har haft ett virus i munnen, hon ser fin ut just nu...tidigare såg man knappt tänderna på överkäken... Det här är ingenting mot vad det har varit...det började med feber och sedan kom det...stackars lilla människa...



Lillan...hon sover, äter, kräks, bajsar, äter, äter, äter...sover...

Hästtjejen, vill nog inte vara med på bild...idag törs jag då inte fråga i alla fall ;)
/Hera
Anna Lidgren

Jag är ju nyfiken på vad hon fått för namn..=)?

Maria

Ja tonåringar är helt underbara ibland... och inte fullt så underbara andra dagar =)

Man hinner inte alltid med i hormonsvängningarna där...

Hera

Åhhh Anna, Lillan heter hon är men jag berättar gärna vad hon ska heta på riktigt med...e-posta mig på [email protected] så hör jag av mig :)



Mejan...jag trodde ett tag jag var ensam...

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress