Hera

Vad blev det?
Vad blev det för varmvattenberedare? Jo det blev en elberedare på 50 liter...behöver vi den inte sedan när vi byggt om så kommer den till nytta någon annanstans, garanterat! Nu har vi varmvatten alla timmar på dygnen (så länge vattenfall producerar el) och det känns jättelyxigt...

Idag köpte jag biljetter till dansen på fredag...skönt att man inte blev utan! Idag har jag fått sista frågan på hemtentamen...say no more!

Jag är lite sur...M har sålt motorcykeln!!! Nu är jag glad för Fredrikssons del...men va fasen...det skulle ju varit roligt för M, jaaaa men jag hinner ju inte ens fixa till den , än mindre köra säger han till sitt försvar...Det enda positiva är att detta innebär att de, Familjen Vi, kommer hit på söndag:)

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress