Hera

Ohhh noooo...
...förkylningen har backat...nu är jag lika förkyld som för en vecka sedan...blä! Jag är så j-*&%¤-a less på det...får man uttrycka sig så...

M jobbar natt så här är det lugnt och stilla....läser lite på olika sajter om vad som händer i världen...amerika...sverige...vilka drev som går, till och med nu finns det företag/personer som ser till att tjäna pengar på andras oro...typ de som sysslar med blankning...eller varför inte kvällspressen...många verkar man vilja lyssna mer på dem än finansinspektionen eller riksbankschefen...ja..så känner jag i alla fall. Man fokuserar på lite fel saker...tycker jag...själv undrar jag över företags orderingångar...vanligt folks arbetstillfällen...huspriser...Ja vi får se vad som händer!

Har läst en bok av Landin om fågelhundar...dressyr...lite annorlunda användning av kommandon/ord än inom bruks...jag som hade tänkt försöka använda hunden inom båda...hmmm Har en film också, ska försöka se den i helgen. Chinook sover...Lila börjar komma igång...hon är lite busig om natten säger Hästtjejen... :-)

Nej...te och sängen nu...
PS...har man inte en toppensvärmor! Jag ringde när jag åkte från jobbet, hon åker hemifrån sig..kommer hem till oss med Hästtjejen, Lillbulten och Chinook...alla mätta och glada..dessutom har hon med sig matlådor till mig och M! Tack känns inte tillräckligt!

/Hera
Fru P

Hehe! Visst har vi väl en väluppfostrad mor (& far oxå för den delen)!! :D Dom e guld värd!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress