Hera

Må V 44
Idag har alltså Hästtjejen och M varit i Umeå, servat jobbarbil och handlat allt möjligt. Lite lilla julafton när de kom hem :), reflexvästar till hela familjen, t.om. Chinook. Han fick även en jaktväst...en ny usb-pinne till mig och en lite ficklampa. M skulle byta ryggsäcken åt mig...till en utan ram...men varför plockar du inte ut ramen menade försäljaren..jaaahhh...kan man det...avancerat! Till sig själv köpte han bl.a. en mp3...så nu ska han lyssna på ljudböcker!

Har fått andra frågan på hemtentamen...det här känns svårt...min kollega sa i början av min kurs att marknadsföring, det är bara flum!...ja...det känns lite så just nu...det värsta är att imorgon, min pluggardag så är ALLA hemma...Hästtjejen har höstlov, M jobbar natt...lillbulten ska inte på dagis förrän vid 13...hur ska det här gå, funderar skarpt på att emigrera...

Annars...till helgen är det årets happening här i krokarna. Dans på folkets hus i Hällnäs, vi ska äta gomiddag uppe på berget uppe hos några bekanta...det är en tradition de har, som vi halkade in på ifjol...så det är svaret på din fråga Lizaloop men vi ses på dansen...och jag tar gärna med mig M vid nästa möjliga tillfälle :) träffa trevligt folk är aldrig fel!

/Hera

Inser att det snart är ett år sedan vi hittade det här huset...och att jag började lära känna Lizaloop via hennes blogg...tiden går...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress