Hera

Må V 43
Missmodet har gett med sig lite. Har nyss haft "brainstorming" med min kurskamrat via msn...vi vet nu vilken väg vi ska gå...men PM.et ska vara klart helst före helgen...och det är väl minst två veckors mindre tid än för PM.et jag skrev på organisationslärakursen...Skulle behövt vara ledig minst en dag till i veckan (förutom den imorgon) men det är inte möjligt för jag har minst lika mycket att göra där...'

Hade en chef en gång som pratade om att livet består av tre cirklar...som måste vara i balans. En är sig själv, den andra familjen, den tredje jobbet. Det går bra att det är jobbigt i en av dem...om de andra flyter bra...men alla får inte vara jobbiga samtidigt. Jag har det inte "jobbigt" in någon cirkel...men jag har oerhört mycket att göra i dem...allihopa samtidigt och det är INTE bra...men jag vet att min egna bubbla lugnar sig snart...så det är bara att hålla ut.

Är faktiskt för första gången på hela året...inte inspirerad nog för att lägga ut ett veckans citat...ni har ju fått 42 tidigare i år...så vecka 43 blir tom...nu får ni inspirera mig istället!

/Hera
Jenny

I min almanacka för denna vecka står ett citat så jag citerar det:)



Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.

-Okänd



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress