Hera

Tränat...no candy???
Har just varit och tränat, har mycket mer ork och bättre kondition men väger ju som en elefant...nu jäklar får det vara nog! :)....Godis, kak, bullförbud fram till Jul! Nu hör ni det...får se om jag lägger till nåt mer förbud senare...

Hur ska jag klara mig utan all choklad...70% kan jag få ta till kaffet ibland...en bit....den blir man då inte fet av!

Sen är jag ju så himla glad, fick svar idag på sista gruppinlämningsuppgiften som kunde ge 20 poäng...jag och min kurskompis fick så mycket beröm så jag rodnar...full pott...eftersom vi bara var två så skulle vi fått mer poäng om hon kunnat ge det...hoppas det går någorlunda bra på hemtentamen nu...ska skicka in den i helgen...klarar jag 50% av den (= 30p) så har jag minst godkänt på kursen (gränsen är 50)...duggan gav 5...sen har jag inte fått bedömningarna på diskussionerna som totalt kunde ge 15p....oj vad jag grottade ner mig i siffror...

/Hera
Svägerskan

Tjoho! Va ni e bra!!!! Grattis!!

Skjutsen ordnar sig för Hästtjejjen på tisdag! Hon har lovat påminna mig på måndag skratt

Grattis igen! Nu kan du sova gott inatt! :D

Maria Kärnström

Hej - det råder det samma för mig, men från och med måndag...ska köpa simkort på Parkbadet. Nu jä...r! Syster din är ju på badet flera gånger i veckan, tänkte hämta lite inspiration därifrån!



Ha en trevlig helg! /Maria K.

Hera

Va bra, då är vi två i alla fall :)



/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress