Hera

Wireless router
Suck, varför kan saker och ting bara inte funka! Tur inte M är hemma och häcklar mig...jag har visst sagt någon gång att det inte är tekniken det är fel på utan handhavaren...och det har jag fått äta upp många gånger...

I förmiddags åkte vi hemmåt, jag och Lillbulten. På släpvagnen har vi Fiffi, en trotjänare som jag haft i ungefär 20 år...ska fota henne senare så ni får se skönheten...som dock behöver lite uppmärksamhet efter att få stå på min fars ladugårdsvind några år nu. Grillen fick jag också med :-)...min båtmotor och en gungställning. När jag väl kom hem så stod tempen ute på 6...inne på 11 så jag har eldat hela dagen. Nu är det normal temperatur men golven känns lite kalla.

Nu när jag hade lite tid för mig själv så tänkte jag passa på att plocka fram min trådlösa router som jag använde i Big Lake. Där hade jag bredband och eftersom uttaget var i hallen...så hade vi behov av den där...Här tänkte jag att det kunde vara praktiskt för att lätt kunna uppdatera vårat Wii....jo men allt såg ju jättebra ut...utom att det inte funkade/gick att surfa....waaaaaa. Jag är ju sådan där som vill fixa SJÄLV men vill gärna ha någons som kan lära mig/visa mig...så att helt lämna över det till någon annan känns inte aktuellt....så jag får väl läsa instruktionsböcker...terra min lillebror som säkert kommer att sucka och undra över varför han hjälpte mig att ordna den trådlösa routern...eller ip telefonin...när vi bodde i Big Lake....eller nåt annat. Vet inte...hade jag råd skulle jag slänga ut allt genom fönstret och gå och köpa nytt av alltihop och börja om på nytt...!!!! (som om det skulle hjälpa!)

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress