Hera

V 21. Måndag
Å här kommer sista delen i routerhistorien..." Trådlös router III"...jo jag fick det ju att funka,skulle uppdatera våran spelkonsol...men det funkade ju givetvis inte. Gick in på support.nintendo.se...nej men se...just den routern var ju inte kompatibel med konsolen...så allt var förgäves! Nu har jag packat ner den **¤#¤!! routern i sin kartong och jag vill inte se den igen!

Annars då...jo jag har många måsten den här veckan...känns det som.

Jag borde åka på en tjänstegrensutbildning (SLK Stabstjänst) på onsdagkväll (tror det var i Umeå)
Vi måste planera M:s 40 årskalas (de vi ska bjuda kanske vill veta det i alla fall någon vecka innan)
Saaben MÅSTE in på 3000 mila service i veckan...lillebror säger att man får inte köra så mycket längre innan garantier upphör...
Lillbultens mage MÅSTE komma i form...hon har varit risig en veckan snart...
Vi MÅSTE få ordning på varmvattnet (som inte finns...eller finns ibland?)
Jag MÅSTE träna i veckan, det är ju Vårruset nästa vecka
Hästtjejen har fått ett 5 kilos paket på OKQ8 som ingen tycks ha beställt, det MÅSTE jag forska i...
Nej nu ger jag mig...det finns mera måsten men jag orkar inte rada upp dem...utan nu betar vi av dem!

/Hera

Få se nu....John Lennon har visst sagt att "Livet är det som pågår medan du är upptagen med något annat"....jo visst är det så...och visst ja...jag MÅSTE tona håret :-)
Lillebror

Gör om och gör rätt...Det är ju en av världens mest sålda "rojtrar" det ska bara fungera.



Det finns bara två MÅSTE´n i livet. Man måste dö och man måste välja.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress