Hera

Blaääaaää
Så känns det idag. Får inget gjort...eller? Har varit en sväng till återvinningsstationen med ett lass skrot, f*n vad less jag är på att åka dit. M har lovat mig att vi ska tömma ur det sista ur lilla huset i helgen så att man kan lägga det projektet åt sidan innan vi börjar med taket...Innan taket ska bytas (v 23) så ska fårstängslet flyttas..så det måste göras i helgen eller under nästa vecka....vi borde även riva den där lilla "holken"...eller vad jag ska kalla "utbyggnaden" på högra sidan om huset.

Pratade med min äldsta syster yster i eftermiddag...kom in på det där med val igen...man väljer ju själv hur man vill förhålla sig till livet och andra människor...så jag känner nu att jag ska inte klaga...utan försöka rycka upp mig! Har försökt ha samma typ av samtal med min äldre dotter i eftermiddag...jorden går inte under för att håret blev för kort...vi har varit med om värre saker...jooo  hon höll med så nu är det glömt (kanske för stunden men ändå)

Nej...nu ska jag koka två ägg och äta...för jag ska ut och springa ikväll och det kan jag baske mig inte göra med enbart pannkaka i magen (jag anser att pannkaka är ingen mat..precis lika lite som våfflor är det!)

/Hera

Ps...när jag ändå häver ur mig....vi har fortfarande inget varmvatten...men imorgon ska det komma en rörmockare!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress