Hera

Lugn helg
Helgen har varit lugn, lördagen rev jag tapeter i sovrummet halva dagen...(avslutade med middag och bastu hos svärföräldrarna) sen har M målat klart taket, precis som jag ville ha det :)...så nu är det "bara" alla lister som ska målas. Pillergöra. Tapeter kommer väl upp i veckan men vi som är sportlovslediga åker nog bort...

Lite möbler for det ur "lilla huset" idag...en byrå till skulle han hämta, det tråkiga var att när han väl lastat några fina skåp så sa han att han skulle sälja det, det kunde han väl ha sagt för då kunde ju det få stå kvar...vi kunde väl få köpt det? Ja ja, nu längtar jag bara ut dit för att få börja gå igenom allt och städa men jag måste då vänta på dagsljus i alla fall :-)

Annars är mars månad fylld av skollov för hästtjejen och andra aktiviteter...månaden avslutas med min tenta, så jag vet inte hur mycket jag hinner städa. Det kommer dock ett april...så det löser sig säkert :)

Nej, nu hoppas jag på att komma upp ur förkylningsträsket som vi alla är i utom M...han lär väl bli sjuk i veckan och då oja sig...åååå var det så här ni kände det...nu förstår jag...pust stön...men då är det bara katten som lyssnar för vi andra åker ju bort!

ha ha, nu var jag elak!
God natt på er!

Kramar Hera
Ice Lady

Ha en bra sportlovssemester!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress