Hera

Fulltankad!

Vilken härlig helg!

Gjorde lite ärenden i stan innan vi checkade in på hotellet, god mat på jättefin restaurang och sedan konseren med Jill Jonsson...lite snöpligt var det då vi missuppfattat VAR den var så vi fick ta taxi till Aula Nordica...vi kom precis i tid. Så M fick aldrig ta henne i hand...men han fick ju se henne. Som sagt...inte min musiksmak men hon är ju fantastiskt duktig på att sjunga, vacker är hon, härlig utstrålning, naturlig...och trevlig verkar hon vara!...(VK:s recension)( å VF) .  När hon sköng Dolly Parton låtar så åkte jag tillbaka i tiden tills när jag var...kanske 12 år och satt och lyssnade på dom LP skivorna med min bästis...hennes pappa gillade Dolly...om det var sången eller utseendet är jag inte så säker på idag :)...kanske både och vem vet. I alla fall vi avslutade kvällen på Lottas Krog...Kul!...

En vårjacka med halsduk plus en klänning köpte jag...en billig fläkt blev det med, då har vi i alla fall en som funkar fram till då vi ska reparera köket...men försäljaren frågade om vi var säker som ville köpa en sådan billig fläkt, eftersom funktionen är därefter...kändes som en bra försäljare...för oss i alla fall!

Lördag gomiddag hos svärföräldrarna och melodifestival...Christer Sjögren vann inte...inte Sanna Nielsen heller...men Perellis låt är inte dålig.

I morse såg vi när hundarna rusade förbi...vindelälvsdraget. Såg ju hur kul som helst, vi blev kvar ute tills nu. Vi stekte pannkaka till lunch ute, gott gott! Vädret är underbart...och jag har ryckt upp mig sedan i torsdags...solen skiner å jag lyser jag med :-)...känner mig fulltankad av energi!

/Hera

Förresten..funderar på att köpa halksockar även till Hästtjejen. Hon gjorde en rejäl resa i trappen hos svärföräldrarna igår....och här hemma nu för en stund sedan! Hon lovade mig nu dock att ta av sig tjocksockarna...det är ju alltid en början.

Anonym

Tycker du crister var bra?! sannas låt var kanon men som du sa charlotts e helt ok!
kram

Hera

Nej...den var inte bra...men den var så sjukt dålig och knäpp så vi borde ha skickat den :)...den är så dålig så den är bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress