Hera

Säg HEJ!
Då åker jag om drygt 5 timmar från Vindeln...så det lär blir lugnt här på bloggen en vecka ungerfär...

Därmed lämnar jag ett uppdrag till er...så att det är lite aktivitet här!
Kikar ni in och läser det här så lämna en kommentar...t.ex.
 * En rolig historia
 * Ett tänkvärt citat
 * En länk till en annan bra sida på internet...och varför man ska besöka den.
 * Något annat kul
 * Ett grattis till min älskade M som fyller 40 år på måndag
 * eller/och åtminstonde ett HEJ!

Vi hörs och ses!

/Hera
Pernilla

Heh man kan ju hälsa på min sida ;)

Lizaloop

Hej! Å på min, haha



Om du fryser nere i stora staden så leta rätt på ett hörn och ställ dig i, för där är det alltid 90 grader.....

moohaahaa

Rebecca

haha Tack tack!!! svaret kom lite sent men jag har vart utan internet en vecka =)

Stannapanna

Hej hej! Nuåker viockså bort ! HA det bra i Stockholm så ses vi på Storumandagrna!

Lizaloop

Grattis till Mannen!!

Svägerskan

Men nu får du ju ta och komma hem snart! Saknar dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress