Hera

Flitiga bin...
...har vi varit här i helgen. Det är helt sanslöst så mycket som blivit gjort! Svärmor och Svärfar har sågat, målat och spikat. Vi andra har haft fullt upp att hänga med! Jag är så oerhört tacksam för hjälpen och det blir så fint så jag blir nästan gråtfärdig bara jag tänker på det! Jag har inte tränat i veckan, är frisk nu men jag har ingen energi över till det. Som vi har jobbat så känns det som jag inte suttit still en sekund så det får räcka som träning! Nu ska jag ta till mig informationen om kursen jag ska på i veckan så jag har koll på allt jag behöver ha med mig. Imorgon bitti är snickaren här för att fortsätta med taket på huset...så jag ska försöka ta mig till sängs snart. Jag har ju mitt sovrumsfönster precis där de har byggnadsställningen!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress