Hera

Förlösande...finns det?
Slog upp i en ordbok och en synonymbok...det ordet finns inte??? Eller? Det kanske inte heter så...nåväl, har funderat på att sluta blogga...skriver mest för min egen skull, som en slags dagbok och den kan man ju hålla för sig själv...har inte fått så mycket gensvar i form av kommentarer heller på sistonde men tänker samtidigt att jag är inne och läser många bloggar men kommenterar inte så mycket själv...semestertider...mycket annat pockar på uppmärksamheten. DOCK igår skrev jag ett inlägg om toarullar och inser att det jag inte funnit något ämne på sista tiden som berört men att jag lyckades med det till slut.

:-) så ni får väl stå ut ett tag till med mig!

/Hera
Lizaloop

haha, men så är det, folk kommenterar mycket mindre på sommaren och folk bloggar mycket mindre på sommaren! Å ibland har man ju inte tid att kommentera man bara snabbar sig igenom alla bloggar!!

Pernilla

Haha, du har hittat något som förenar och engagerar, toarullar! Bara att fortsätta på den inslagna banan, varje inlägg måste härmed innehålla något som har med toarullar att göra.

Stannapanna

Hmmm har också funderat men kommit till insikt om att jag skriver när jag vill och om vad jag vill och ska inte känna mig pressad ett prestera f någon annan ! Jag tycker det är roligt att läsa det du skriver fortsätt gärna Nu åker vi t Gävle på semester !Kra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress