Hera

Du där! Med alla dina bröst!

En lite märklig händelse tänkte jag återberätta...det var i fredags på hotellet. Jag hade jeans på mig och en vit vid linneskjorta med lite paljetter på. Vid ett tillfälle gick jag ut på den stora "balkongen" hotellet har som går runt huset...såg en bekant som satt på en stol...gick fram för att surra lite. Den bekantas kompis satt bredvid, denne kikar lite på mig och sluddrar " du där...du där, med alla dina bröst" Va, säger jag..."ja, du där" säger han igen och pekar på mig. "Jag vill att du går in" öhhh, jag har bara två bröst...och vadå?...Han fortsätter...." du där, med alla dina bröst, ta och gå in igen"...okey..
Jag gick in och undrade hur mycket dubbelt han såg :-)

/Hera

matilda

händer ikväll? :)

Anna

HAhahahahahahaha så sjukt!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress