Hera

Byta rulle...
Bland det absolut jobbigaste vi vet i det här hushållet är att byta den tomma toarullen mot en ny...istället ställer man den nya rullen ovanpå hållaren och använder den tills den är tom...sedan fyller man på med ytterligare en...sedan byter jag i sinne och bär de tomma rullarna till kökspannan ca 2 meter bort!

Undrar om det skulle vara skillnad om det vore så att man kunde byta ut den med hjälp av antingen en häst eller en maskin...

/Hera
A-E

Ha ha ha, känner igen detta!

Svägerskan

Hehe! Här är det ungefär samma problem, fast det är dottern och hunden som tar alla tomma rullar och lägger dom lite här och var i hela huset :D

Lizaloop

samma sak här..läste på pernillas bilddagbok förut att hon inte kan låta bli att sätta in en ny toarulle om den är slut vart hon är...vi får nog bjuda hem henne lite då och då... :)

Pernilla

Ehm... jag har inte tid att byta rullar. Det får någon annan göra hehe ;)

Pernilla

Haha, Lizaloop har så rätt så. Jag får väl ta någon turné runt byn och byta rullar så det blir någon ordning!

Ice Lady

Jag har resignerat och låter rullen stå ovanpå (oftast)... Jag hade också dille på att ALLTID sätta in dem i hållarna förut - oavseett VAR jag befann mig. Ungefär som Pernilla då. ;-)

Men är jag hemma och är den som tar slutet på rullen och tar fram en NY - då åker den minsann in i hållaren! Japp! :-)

Ida

Fin blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress