Hera

Stefan Sauk läser för mig, när jag vill!
Innan frosten, är min allra första ljudbok (min o min, jag har lånat den av mamma). Jag har cdskivor...16 stycken. Först tyckte jag det var lite jobbigt att lyssna, jag fick inte "läsa" i min takt...är van att läsa ganska fort...mest skumma igenom om det verkar vara..vad ska man kalla det...transportsträcka, alltså kanske inte så intressant...

Nu har jag dock vant mig vid Stefan Sauks ljuva stämma, jag lyssnar överallt och jämt. Men...det vore enklare med Mp3, det inser jag..då kunde jag lyssna i min mobil istället...slippa den klumpiga bärbara cd-spelaren eller tänk om man hade en ipod...men de är ju svindyra, tycker jag.

Känns även dyrt att köpa en mp3 bok...känns som man får mer valuta för pengarna med en rejäl tegelsten...alltså en äkta bok...fast då ingår ju inte Stefan Sauk...

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress