Hera

Att må bra!
Då var det dags. Idag har hästtjejens haft sin sista jullovsdag, imorgon är det skolan som gäller. Hon var nyss ner och drack vatten...gissa om nån kommer vara trött imorgonbitti! Pratade nyss med M:s kusin, som bor i Stockholm, man blir så glad av att prata med honom. Han svänger så fräckt med sin dialekt, alltid glad! Han påstår att vuxna människor inte behöver mer än 6 timmars sömn, han behöver inte mer än 4...jag tycker att jag behöver 8...

Vars var jag...jo, tanken är att minska på kolhydraterna nu, genom att minska på onödigt socker först och främst. Ser redan fram emot påsklovet...men då har man väl vant av sig så godis inte är lika gott...kan det bli så?

Systerdottern har hakat på, hon är däremot ännu mer taggad...spär på med spinning några dar i veckan, jo det lär göra av sig. Heja heja, säger jag! Tycker det är så himla kul för jag upplever inte att hon varit speciellt sportintresserad förrut men nu är det J*ar anamma i henne! Hoppas det smittar till mig!

Äre lönt? Jo för man mår ju mycket bättre...sen hoppas jag få lite mindre av mina goa former...eller samma former men i lite mindre format...  ;-)
 Fat Woman 2 
God natt!
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress