Hera

Verkligheten kallar...
...och det känns bra...min chef ringde mig idag, hon funderade hur det går med jobbsökeriet...jag är ju tjänstledig till första augusti men måste säga upp mig från min tjänst i Storuman 1:a maj om jag inte lyckas finna en placering härikring... Tanken att börja jobba igen känns bra, kul att få träffa mer folk då trivs jag ju! Så jag har ringt runt lite idag...det är inte lätt för dom att veta nu om nån har slutat någonstans i augusti. Ska givetvis även söka jobb utanför banken... visst det skulle också va spännande...SIFFROR o  MÄNNISKOR...jo då är jag rätt!

Man skulle även kunna söka ett sommarjobb på nåt helt annat ställe...bara för att testa...typ fångvaktare :)...skulle säkert ge nya erfarenheter av livet.

Nej, nu kallar verkligheten som ligger allra närmast. Två hungriga barn, bäst att fixa käk!

/Hera

Ps, jag är lite konstig i halsen...inte är det väl nån förkylning på gång!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress