Hera

Världens bästa lillebror har jag!


Å han fyller år idag!

Grattiskramar från mig
till dig!


Han är uppskattningsvis ca ett kvarts sekel äldre nu ;-) ...

/Hera
Fridah

grattis på han:)

.. Tänkte bara kika in och säga att jag har en nystartad tävling på min blogg, där du kan vinna en egen bloggdesign, (om man nu är intresserad av det).
Kram. Fridah

Lillebror

Man tackar. Jag har typ samma frisyr idag som jag hade då...
Kännslan av att fylla 29 är blandad...Inte skrämmande som då jag fyllde 28!(Vart har 21 till 27 försvunnit tänkte jag då) Nu har jag rett ut den biten. Har hunnit med en hel del måste jag säga. Min tankar denna födelsedag går till min älsta syster, när hon var 29 vilket var 1989 så tyckte jag att hon var urgammal. Men tiderna ändras!!Kläder, frisyr och atityden. Älsta systern är idag drygt 45 och ser femton år yngre ut nu än hon gjorde 1989.

Jag tycker det känns bra att vara 29 år och få vara det år 2008. Men samtidigt 29 ...fasen vad tiden går

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress