Hera

Välkommen till Vindelns kommun
Vi fick ett brev förra veckan med en välkomsthälsning från kommunstyrelsens ordf. och vice ordf. Ewa-May Karlsson och Karin Nilsson Sandqvist. Väldigt trevlig gest tycker jag, fick även ett presentkort till en blomma eller tårta beroende på vad vi själva var sugna på!

Det var trevligt! Tänker då på min förra kommun...de har inget sådant, om inte man fixat det på senaste året men det har jag väldigt svårt att tro. De har nog annat att tänka på :)

Såg en jobbannons som Storuman energi har ute "Med placering i Storuman - där aktiva människor trivs" tycker det var en rätt trevlig "slogan" ....Storuman - där aktiva människor trivs....det kanske kommunen skulle använda sig av?

Sitter och väntar på två vuxna män som skulle med ut och åka skoter...vi är två vuxna, två barn och är färdiga....sedan länge....men vi är ju i och för sig redan på plats, de skulle åka en liten bit med bil först!

/Hera
Maria

Vindelns kommun är trevliga mot nyinflyttade, när jag flyttade dit för typ 100 år sedan fick jag ett helt häfte med rabattkuponger och erbjudanden från ortens företag, plus en tårta =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress