Hera

Valentin har namnsdag
...idag, det är även alla hjärtans dag. Jag har lite svårt att anamma dessa nya högtidsdagar...varför inte fira rejält på de vi har sedan förrut istället för att fira alla jordens högtidsdagar, det blir ju liksom något varje helg till slut...

För Hästtjejen är det här ingen ny högtidsdag utan den har funnits hela tiden för henne...

Jag säger det här i stort sett varje dag men för sakens skull då...

M, jag älskar dig!
 
Lips
 Vad hände då på alla hjärtans dag 1996...jo, jag hade just börjat jobba efter föräldraledigheten. Började mitt på dagen eftersom jag jobbade deltid...det var dock lite folk jag inte kände igen bakom disken...å chefen var borta...han kom inte tillbaka på jobbet mer utan hamnade i fängelse...å folket bakom disken var ekoroteln...

/Hera
Maria

haha, en spännande dag på jobbet ;)

Katarina

Tyckte årtalet kändes bekant, Men hur kunde jag glömma vad det var???
Kram

Hera

Jaa, Katarina hur kunde du glömma!

Du det var inge kul den där tiden...

Saknar dig, hoppas du har det bra!
Hera

Katarina

Jag får nog skylla på flytten, du vet väl hur det är ;) På lördag börjas det på allvar. ÄNTLIGEN.
Saknar dig med, ha en trevlig alla hjärtans dag!

Hera

Vad roligt för er! Lycka till nu å hälsa familjen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress