Hera

Tur man har TV!
Nu kör det igång!

VM i skidskytte plus melodifestivalen.

Jag hade lovat mig själv att besöka Östersund nu när det är VM. Min mamma är från Jämtland, jag har därmed stor del av min släkt där. Min storebror bor t.om. på Frösön, så det skulle bara vara att planera in köpa biljetter och närvara. Extra roligt att det är någon man känner som ska tävla...Förra året tänkte jag att det är ju perfekt, jag är ju till och med föräldraledig så det är bara att åka! Var är jag då....ja inte i Östersund i alla fall...Man är ju ynklig!

Lycka till Björn Ferry och alla andra! Jag ska följa er via tv:n!

Sen drar ju melodifestivalen igång, där är man ju VIP gäst! Så vi är bjuden på förfest varje lördag tills finalen är i globen. Det ni....fast det är ju i och för sig också via tv:n....vi som har Telia Digital TV får se "exklusiva förprogram". De har skickat oss en discokula som vi kan hänga i taket för att komma in i stämningen :-)

Tur man har TV!

Då kör vi!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress