Hera

Nyckeln till lilla huset
Till huset rakt fram alltså...
...............


Fick vi idag...spännande :-)

Här kommer några kort.




Känns inte riktigt som det är vårt....i och för sig...fd. ägaren ska hämta lite möbler, det bästa förståss...men annars så är det vårt!

/Hera
Stannapanna

WOW vilken utmaning ! Sånt där är ju superspännande !

Lisa

spännande, den där fotöljer tror jag är en som du kan få bra betalt för om de lämnar den..hehe!

Lars-Gunnar

Förr fanns det i Hällnäs 4 familjen Åström. Jag är en Åströmare och f.d. Hällnäsbo. Var ligger det hus vi ser på bilderna? Svårt att känna igen sig efter 40 års bortovaro.



Jag kan nämnna att en av Åströmarna sköt ihjäl sin fru och tonåriga dotter och därefter tog sitt liv den 7 oktober 1988. Mycket tragiskt.



Lars-Gunnar

Förr fanns det i Hällnäs 4 familjen Åström. Jag är en Åströmare och f.d. Hällnäsbo. Var ligger det hus vi ser på bilderna? Svårt att känna igen sig efter 40 års bortovaro.



Jag kan nämnna att en av Åströmarna sköt ihjäl sin fru och tonåriga dotter och därefter tog sitt liv den 7 oktober 1988. Mycket tragiskt.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress